Кендъл Дженър е на корицата на септемврийския брой на Vogue

 

Кендъл Дженър е на корицата на септемврийския брой на Vogue

Септемврийските корици на големите модни списания излязоха още рано този месец и се впуснаха в надпревара помежду си за това кой е успял да осигури най- ­бляскава известна личност за броя си. От известно време се говореше за дългоочакваната от някои, но и също толкова нежелана от други корица на Кендъл Дженър за американското издание на Vogue. Много фенове на младия модел и реалити звезда смятаха, че Кендъл не само заслужава корицата, но и вече е крайно време да и бъде оказана тази чест, заради огромния и успех в други публикации и по подиумите на известни марки.

Ангажиментите на модела

През последните години Кендъл събра завидно портфолио в модния бранш като най-­вече се подвизава с редица високобюджетни рекламни кампании за луксозни марки от ранга на Fendi, Givenchy, Marc Jacobs и Calvin Klein. Освен тях, голяма част от приходите на Дженър идват от договора й като лице на козметичния гигант Estee Lauder.

Въпреки, че завидна част от индустрията провъзгласяват Кендъл за новия супермодел на нашето време, мнозина не крият неприязънта си и критикуват всяка модна публикация, която се осмелява да я наеме. За тези Кендъл не
е добър модел и способностите и са силно преувеличени заради статута и на известна личност.

Кендъл Дженър

Непотизмът в модната индустрия е практика, която никога не е оставала скрита пред обществеността. Името на Дженър е нещо, с което марките имат полза да се обвържат, за да генерират популярност сред младата публика. По същия бизнес модел работи и въпросният американски Vogue, на чиято корица от 90-те години насам винаги са стояли популярни личности, вместо модели.

Виновна за утвърждаването на тази практика е главният редактор на изданието от 1988 година до ден днешен, Ана Уинтър. Благодарение на нея Vogue остава адекватен за времето си и съумява да привлече все повече и различни читатели с разнообразните си материали, засягащи далеч не само мода.

А какво по­привличащо вниманието от ежегодния септемврийски брой с 800 страници, изпълнени с последните рекламни кампании, фотосесии от най­известни фотографи и интервюта с новите големи звезди? И привлекателна корица с познато лице, което да накара всеки да иска да вземе списанието в ръка.

Оценка за статията

Оценка: 5 / 5 (2 гласували)

Сподели това