Защо големите марки създават суитчъри за хиляди долари?

 

Защо големите марки създават суитчъри за хиляди долари?

Отново дойде времето на широките и топли суитчъри за есента и зимата, но този елемент от гардероба ни вече не е толкова неангажиращ, както преди. Не и откакто модните дикататори от Ню Йорк до Париж започнаха ежегодно да го включват в колекциите си и да го украсяват и правят все по ­недостижим за обикновения потребител. Всъщност тази идея за създаване на луксозни ежедневни облекла, които всеки притежава по един или друг начин, се разпростира далеч отвъд суитчърите и е посоката, по която са тръгнали повечето марки на пазара.

Артикули като спортни обувки, джапанки, чехли, шушлякови якета и анцузи досега можеха да бъдат намерени в маркови варианти от компании като Adidas, Nike, Puma, Juicy Couture, Reebok, Fila и други професионални спортни линии в по­високата ценова листа. Сега те са показвани на подиумите на редица луксозни модни марки, заедно с чанти за 6000$. Извисени над обикновените дрехи ги прави не само логото на въпросен бранд, но и подбора на материи, качеството на изработката, определена доза декоративни елементи и необикновен избор от цветове. Това са само част от преимуществата, които продават един суитчър за 1500$.

Кой създаде маркови суитчъри?

Мнозина от дългогодишните последователи на определени марки са готови да опитат новите ежедневни предложения, които са една идея по ­достъпни и практични от коктейлните рокли и високи обувки с кристали Swarovski. Въпросът е дали намирате за нужно разточителство купуването на удобен и мек памучен пуловер на Gucci с ексклузивна за сезона щампа пеперуда за сума, с която можете да купувате пуловери на нормални цени в продължение на няколко години.

Естествено е и редица почитатели на лукса, такъв какъвто го познават отпреди, да се откажат от любимите си модни къщи, които са променили естеството на стоките си за по­- млада и различна аудитория. В крайна сметка повечето дизайнери се опитват да са в крак с времето, точно като създават за сегашното поколение, независимо дали то е тяхното или не.

Marc Jacobs

В Ню Йорк Marc Jacobs показа два сезона поред вариации на суитчъра с апликация. Един път къс и пристегнат с ластична част в талията, реконструиран от разделени парчета, зашити едно за друго. Друг път дълъг и широк с висящи ръкави и декоративна плетена яка. В Париж Chloé и Stella McCartney комбинираха ватирани пуловери с яки и ципове и вълнени пуловери с апликации с лебеди заедно с рокли от тънки и феерични материи. А при Louis Vuitton имаше мохерени пуловери в спортен стил в морско синьо и червено, завършени с ципове по дължината на ръкавите и райе.

Оценка за статията

Оценка: 5 / 5 (5 гласували)

Сподели това